Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

KONTAKTY

tel: +420 777 804 083
napište nám

NOVINKY

arr3VRÁCENÍ NEBO VÝMĚNA ZBOŽÍ!!! VRÁCENÍ NEBO VÝMĚNA ZBOŽÍ !!!  Zakoupené zboží na našem eshopu www.dory-fashion.cz lze vrátit... arr3KUP TEĎ, ZAPLAŤ ZA 14 dníMilé zákaznice, nově jsme pro Vás dohodli spolupráci se společnosti TWISTO a jejich službou KUP TEĎ,... arr3Česká Pošta - ceník od 1.3.2019 ČESKÁ POŠTAKočky, jak jistě víte od 1.3.19 česká pošta opět zvedala ceník. Již nezáleží na... arr3Napsali o nás..Dory-fashion.cz má tu čest být v magazínu MODA.CZ s typy na Valentýnský dárek Nakup taky na...

ZBOŽÍ V AKCI

naše cena 399 Kč
naše cena 299 Kč

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

naše cena 225 Kč
naše cena 429 Kč

Pro zákazníky » Recenze Heureka

Přidáno: 25.11.2019

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  kvalita dopravy
  •  kvalita komunikace

Hezka pudrova barva balicku +popisky
Po otevreni byla krabice potrhana zmackana jako z cinskeho obchodu boty vypadali na obrazku jinak a v realite tezce jinak rovnez byla vada na jedne z nich jsem opravdu sklamana

 

Vyjádření našeho obchodu

Dobrý den Veroniko,
Moc děkujeme za Vaši recenzi.
Dovolte nám, abychom se k ni vyjádřili i my.

Bohužel co se týče krabice, tak to díky dopravě nejsme schopni ovlivnit, tak aby dorazila v naprostém a nedotknutém stavu.
Fotky si fotíme my, tudíž co jste si objednala, to Vám také přišlo. Všechny naše fotky jsou reálné a né nějak upravované. Bohužel se může maximálně vždy lišit velikost bot na fotce od reality, kterou jste si objednala.

Krásný den Dory
 

Přidáno: 24.11.2019

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  kvalita dopravy
  •  kvalita komunikace

 

Pro:

Potřeboval jsem poslat zboží do Německa, což nebylo problém,s minimálním zpožděním spojeným s přechodem přes hranice

 

Přidáno: 18.10.2019

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  kvalita komunikace

 

Pro:

skvělá a rychlá komunikace s obchodem

 

Přidáno: 17.10.2019

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  kvalita dopravy
  •  kvalita komunikace

 

Pro:

Velice rychla a příjemná komunikace. Rychlé dodání zboží

 

Přidáno: 22.08.2019

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  kvalita dopravy
  •  kvalita komunikace

rychle a expresne vybavenie objednavky a vynikajuca komunikacia s personalom. Urcite doporucujem a tesim sa na dalsiu kolekciu.

 

 

Přidáno: 08.08.2019

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  kvalita dopravy
  •  kvalita komunikace

 

Pro:

Rychlost
Zboží odpovídá obrázků a pantofle sedí presne

 

Přidáno: 04.07.2019

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  kvalita dopravy
  •  kvalita komunikace

s nákupem jsem velmi spokojená.rychlé jednáni.Konzultace k velikosti
vstřiícnost při objednávání nedostupného zboží.urychlené fodání fo 48 hodin.skvělé

Pro:

pohotovost a ochota s vyřízením

 

Přidáno: 30.06.2019

Ověřený zákazník

  •  kvalita komunikace

 

Pro:

Skvělý přístup

 

Přidáno: 16.06.2019

Ověřený zákazník

 

Proti:

Přišlo mi zboží které se neshodovalo s obrázkem ..zboží jsem reklamovala poslala zpátky a dosud mi nebyly vráceny peníze ,takže veliká nespokojenost :(

Vyjádření našeho obchodu

Dobrý den Míšo,
děkujeme za Vaší recenzi, nicméně dovolte abychom se k ní vyjádřili i my :-)

4.6.2019 jste na našem eshop vytvořila objednávku na plavky.
5.6. 2019 Vám bylo zboží odesláno.
6.6. 2019 jste nám volala, že chcete plavky vrátit, bohužel dle obchodních podmínek z hygienického důvodu nelze plavky a spodní prádlo vracet.
7.6.2019 jsme Vám napsali mail, že po konzultaci s kolegy jsme se rozhodli v dobré víře Vám vyhovět a aby jste plavky zaslala zpět. Bylo by asi škoda kdyby Vám zboží za 650,- leželo dole ve skříni.
12.6.2019 nám od Vás dorazil balíček s plavkami - vratka

ZE ZÁKONA NA VRÁCENÍ PENĚZ ZA VRÁCENÉ ČI REKLAMOVANÉ ZBOŽÍ MÁME 14 DNÍ OD PŘEVZETÍ BALÍČKU OD ZÁKAZNÍKA.
16.6.2019 - zde píšete recenzi, že jsme Vám nevrátili peníze, což je 4 dny od převzatého balíčku.
24.6.2019 Vám na účet byly odeslány peníze. ( 12 dní od převzetí balíčku )
Mrzí nás, že i přes všechny informace, které jste od nás dostala a vyhovění Vám s vrácením zboží u kterého to nelze se dozvíme, že jste své peníze nedostala.
Věříme, že nám dáte možnost Vás v budoucnu přesvědčit o tom, že svou práci odvádíme dobře a děláme jí na maximum.

S přáním hezkého dne
Dory
 

Přidáno: 05.06.2019

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  kvalita dopravy

facebook

 

 

Přidáno: 21.05.2019

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  kvalita dopravy
  •  kvalita komunikace

 

Pro:

Bez problémů vyměnily zboží za jiné a vše velmi rychle.

 

Přidáno: 14.05.2019

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  kvalita dopravy
  •  kvalita komunikace

Velmi soliní obchod doporučuji

 

 

Přidáno: 12.05.2019

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  kvalita dopravy
  •  kvalita komunikace

Rychle dodání zboží, a zboží odpovídá fotkám na eshopu.

 

 

Přidáno: 23.04.2019

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  kvalita dopravy
  •  kvalita komunikace

Jsem velmi spokojená zboží dorazilo rychle.

Pro:

Rychlé dodání
Kvalitní oblečení
přehledný web

 

Přidáno: 24.03.2019

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  kvalita dopravy
  •  kvalita komunikace

 

Pro:

Rychlé dodání