Výměna/Vrácení zboží
Výměna zboží
- je možná za zboží ve stejné nebo vyšší hodnotě.
- Rozdíl mezi cenami potom případně dorovnáte.
- Zboží musí být ovšem v originálním obalu, nepoužité, nepoškozené, včetně případného příslušenství a schopné dalšího prodeje.
- O výměně či vrácení nás kontaktujte:
Pondělí - Pátek: 10:00 - 17:00 hod.
prioritně na E-mail: dory-fashion@seznam.cz
Tel: +420 724 369 909
VRÁCENÍ ZBOŽÍ VE 14DENNÍ LHŮTĚ
- U nás zakoupené zboží můžete vrátit bez udání důvodu během zákonné 14denní lhůty od data jeho převzetí.
- Před odesláním zboží k vrácení, či výměně je nutné nás kontaktovat emailem na adresu dory-fashion@seznam.cz bez tohoto mailu nebude balíček převzat!!!!
- Mail musí obsahovat:
Datum objednávky:
Číslo objednávky:
Kód a název vracejícího zboží:
Číslo účtu pro vrácení částky za vrácené zboži:
- Pokud shledáme že je zboží cítit potem, či prané nebo bez cedulek, bude zákaznice kontaktována o nepřijetí vráceného zboží a nebude vratka přijata , nýbrž odeslána a vrácena odesílateli na adresu uvedenou v objednávce!
Pokud se jedná o osobní odběr: Nelze zboží vrátit, při vyzvednutí objednávky lze na místě vyzkoušet a při (nesedící velikosti či barvy ) lze na místě stornovat.
Reklamace
V případě reklamace je nutné nás kontaktovat mailem na dory-fashion@seznam,cz
V mailu je nutné uvézt vadu zboží, datum nákupu, název a kód reklamovaného zboží a popřípadě přiložit fotografie reklamovaného produktu a detail na vadu.
Na mail s reklamcí budeme reagovat nejpozději do jednoho pracovního dne.
Na zboží zakoupené ve výprodeji se reklamace nevztahuje.
Kam zboží vrátit?
- Své právo na vrácení zboží je NUTNÉ uplatnit písemně, a to odstoupením od smlouvy zasláním emailu NA KONTAKTNÍ MAIL SE VŠEMI VÝŠE ZMÍNĚNÝMI INFORMACEMI: dory-fashion@seznam.cz a zaslání zboží na adresu:
Dory-fashion.cz
Milánská 411
109 00 Praha - Horní Měcholupy
tel.: +420 724 369 909
Pondělí - Pátek: 10:00 - 17:00 hod.
- O průběhu reklamace, výměně a nebo vrácení budete informováni na e-mail, který byl zadán při registraci nebo ve Vašich kontaktních údajích.
- Pokud zašlete jakékoliv info na automatický mail, nebude to bráno jako oznámení, protože automatický mail neslouží jako kontaktní e-mail!!!!
- V případě, že bude zboží odesláno na jinou adresu než je uvedena výše, pak balíček převzat nebude a nebude na to brán zřetel v případě, že vyprší 14 denní lhůta.